Alla inlägg under december 2012

Av Annelie - 26 december 2012 15:03

Ja, det funderar jag på. Eftersom jag ligger på min absoluta topp i många övningar nu, framförallt bröst, axlar och rygg så är det ju ganska spännande att veta hur detta kommer att påverkas.


Jag ser dock fram emot att väga mindre och då förhoppningsvis kunna köra på ordentligt med chins och dips.. =) Chins, gjorde jag förresten min första i slutet av november   en STOR milstolpe..!


Att väga precis allt man stoppar i sig och ha allt i matväg förberett och förplanerat säger mig två saker. Dels tidskrävande, och dels diciplin. Nu börjar det sättas på prov. Starten för "pre-diet" är 7/1. I mitten av mars startar den "riktiga" dieten.


Haha, jag ska inte säga att det känns hur självklart som helst det här för det gör det absolut inte..   Men som en kompis la fram det, så är det ju några få månader av en jävla massa månader i mitt liv. Jag ska ju inte gå på diet för all framtid.


Pepp pepp. När jag preppat frysen med ett antal lunchlådor kommer nog rädslan ha lagt sig =)

Ovido - Quiz & Flashcards