Direktlänk till inlägg 21 april 2013

Nu, för helvete, ska detta lyckas..!!

Av Annelie - 21 april 2013 10:56

Jag är på allvar riktigt förbannad nu. Det är INTE okej att stå still på samma vikt efter de senaste veckornas ansträngning.

Nu gör jag vad jag kan. Nu ska jag göra det lilla extra så det skriker om det. Den där förbannade vågen, och det förbannade fettet ska ge med sig. Det ska inte finnas minsta möjlighet för skiten att fortsätta så här. Jag ska ha min utdelning på vågen för det är jag värd!

Ingen mer tvekan på om jag ska fortsätta. Detta livet är helt okej. Jag trivs till och med, det är ett mission som driver mig framåt i ett tempo som är helt fantastiskt. Och hur drygt det än må vara ur detta sjuka tävlingsperspektiv, så ger det mig energi. Jag älskar träningen mer för var dag, jag älskar att ha mitt mål att njuta av varje morgon inför morgonpromenad, och jag längtar efter känslan på kvällen den 15/6 när jag ska få äta det jag känner för efter att ha lyckats med denna utmaning =) =) det vill jag ha!! Det ska jag ha för jag är värd allt positivt som kommer ur detta .=)

Så i äkta Helene Ahlsson anda, så ska jag njuta av resan OCH få belöningen på vågen!

Första totala vilodagen idag på 3 veckor! Nu ska här samlas energi =) =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 21 maj 2013 21:15

Ja, 5 ynka dagar kvar. Tyvärr är det ju så att jag inte har viljan på samma vis längre. Vill bara få denna fotografering gjord, ser knappt fram emot den nu. Är rädd att jag bara kommer känna mig missnöjd över bilderna eftersom det känns som att jag g...

Av Annelie - 11 maj 2013 18:15

Tokigt tokigt tokigt......... I lägena när hungern tränger sig på får man för sig att det är dags att lägga ner allt omgående och börja FROSSA. Denna typ av hunger har jag bara känt ett fåtal tillfällen under våren. Och jag tror den kommer att dyka u...

Av Annelie - 9 maj 2013 13:23

För er som tycker att jag är pretentiös och irriterande "redig" kan gotta er i att jag började smaka på lite av den överblivna smörgåstårtan på jobbet igår, vilket övergick till att smaka på en limiten bit kaka.. Vilket övergick till att ta mig direk...

Av Annelie - 9 maj 2013 09:53

För er som tycker att jag är pretentiös och irriterande "redig" kan gotta er i att jag började smaka på lite av den överblivna smörgåstårtan på jobbet igår, vilket övergick till att smaka på en limiten bit kaka.. Vilket övergick till att ta mig direk...

Av Annelie - 7 maj 2013 20:28

Idag har varit en riktigt bra dag! Trots att jag fått stå emot smörgåstårta och kakor på jobbet (det luktade och såg jättegott ut!!) Funderar mycket på min 4 timmars tågresa hem från Ronneby efter fotograferingen, gällande maten jag ska packa med ...

Ovido - Quiz & Flashcards