Direktlänk till inlägg 9 april 2013

Vad göra när självförtroendet sviker..?

Av Annelie - 9 april 2013 12:46

..kanske istället försöka njuta av att jag får/kan lägga så mycket tid på vad jag älskar, träna och planera/förbereda/ laga min mat.

Jag är sur på och ovän med min våg. Är en ballong på magen, inbillar mig att jag är tanig och får för mig att jag helt enkelt inte kan gå ner. Att det är en fysisk omöjlighet. Ser inte hur jag ska klara av detta och allt känns meningslöst.

Ja jag börjar få bittra perioder. Vilket ju säkert har med maten att göra??

Nä nu skiter jag i hur detta kommer att gå, för det går ju som det går ändå. Jag håller mig till min plan så får vi se vad dom händer.

Det är jobbigt att inte få resultat. Direkt..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 21 maj 2013 21:15

Ja, 5 ynka dagar kvar. Tyvärr är det ju så att jag inte har viljan på samma vis längre. Vill bara få denna fotografering gjord, ser knappt fram emot den nu. Är rädd att jag bara kommer känna mig missnöjd över bilderna eftersom det känns som att jag g...

Av Annelie - 11 maj 2013 18:15

Tokigt tokigt tokigt......... I lägena när hungern tränger sig på får man för sig att det är dags att lägga ner allt omgående och börja FROSSA. Denna typ av hunger har jag bara känt ett fåtal tillfällen under våren. Och jag tror den kommer att dyka u...

Av Annelie - 9 maj 2013 13:23

För er som tycker att jag är pretentiös och irriterande "redig" kan gotta er i att jag började smaka på lite av den överblivna smörgåstårtan på jobbet igår, vilket övergick till att smaka på en limiten bit kaka.. Vilket övergick till att ta mig direk...

Av Annelie - 9 maj 2013 09:53

För er som tycker att jag är pretentiös och irriterande "redig" kan gotta er i att jag började smaka på lite av den överblivna smörgåstårtan på jobbet igår, vilket övergick till att smaka på en limiten bit kaka.. Vilket övergick till att ta mig direk...

Av Annelie - 7 maj 2013 20:28

Idag har varit en riktigt bra dag! Trots att jag fått stå emot smörgåstårta och kakor på jobbet (det luktade och såg jättegott ut!!) Funderar mycket på min 4 timmars tågresa hem från Ronneby efter fotograferingen, gällande maten jag ska packa med ...

Ovido - Quiz & Flashcards