Alla inlägg den 22 april 2013

Av Annelie - 22 april 2013 19:53

Usch vad jag är ledsen. Jag fattar inte varför jag ska vara så jävla svullen/ uppblåst.

Känner mig bara stressad och ledsen hela tiden. Mitt jobb är extremt påfrestande nu och extremt stressande. Min dotter är inne i, och har varit sedan en tid tillbaka, väldigt krävande period.

Hur jag ska få ner den här stressen är för mig en gåta. Inte gör det allt bättre att träna som jag gör och äta som jag gör. Jag gör mitt bästa för att komma ner i varv, och jag lyckad ju tidvis. Måste försöka vända detta oftare. Sluta tänka på mat, börja tänka på vad jag gör. Möta allt folk på jobbet med ett leende. Skratta istället för att stressa. Ändra/ komma tillbaka till den livsstilen. Att ta livet "med en klackspark". Jag kan välja bort stressen. Jag kan säkert lösa gåtan.. Vill hitta knepen..

Men just nu är jag så ledsen och besviken. Är det så att vissa inte kan gå ner i vikt efter en viss gräns, oavsett vad man gör?? Förutsatt att beteendet inte blir sjukligt alltså..

Begravning imorgon.., till råga på allt. Usch. Det är svårt att njuta av något alls just nu faktiskt. Vill att denna vecka går fort..

Ovido - Quiz & Flashcards